Junk.

Thank you, God! Iti multumesc ca ai salvat-o pe Shery! Doamne, desi nu isi aminteste de mine, promit solemn sa fiu mereu langa ea!
"Dar Junk, daca o sa ramana asa mereu? Ce facem?" m-a intrebat Tanya ingrijorata. "Nu stiu ce sa fac, ce sa spun... Nu stiu cum sa ma port cu ea... Diana se descurca mult mai bine. Nu stiu cum poate fi atat de... calma."
"Tanya... nici mie nu imi place situatia asta. Adica... iti dai seama... as prefera sa ma urasca, decat sa nu ma cunoasca."
"Si atunci?"
"Si atunci... nu avem ce face. O luam de la zero. Adica eu o iau de la zero, ca pe voi macar va recunoaste."
"Dar nu inteleg cum de nu-si da seama ca suntem mai mari... Doar m-am schimbat din clasa a IX-a. Atunci eram slaba!"
"Aaa... Tanya..."
"Ce?"
"Stii, esti slaba si acum."
"Tu nu ai cum sa stii! Nu ma cunosteai in liceu!"
"Tanya! Arati foarte bine! Snap out of it!"
"Iiii, ce sweet esti! Dar ai grija sa nu te auda Shery, ca poate devenim si noi un cuplu." spuse Tanya razand.
"Nu e amuzant!"
Nu stiu de unde aparuse Diana, dar parea suparata.
"Shery ma intreaba intruna de prietenul meu, cum e, daca am avut... stiti voi..."
"Uuuu..." exclama Tanya zambind pervers.
"Daca am avut primul sarut, Tanya!" o mustra Diana pe prietena ei.
"Ah, am uitat ca Shery se crede inocenta." rase Tanya.
Si eu uitasem. Sau poate, in mod inconstient, evitasem sa ma gandesc la asta. Dar acum ca adusesera fetele discutia, nu mai puteam sa ma gandesc la altceva. Imi venea greu sa imi imaginez ca cea pe care o iubeam nu isi amintea de cele mai frumoase clipe din viata mea, cele traite cu ea. Nu puteam sa ma pun in locul ei. Cred ca eu daca as fi uitat asta mi-as fi pierdut insusi rostul existentei mele. Dar Shery supravietuise si era din ce in ce mai bine. Uram, de asemenea, ca se uita la alti barbati. Desi nu imi statea in fire, de fiecare data cand aparea un altul in raza vizuala a femeii pe care o iubeam, o dorinta de  a-l pedepsi pe nemernic imi curgea prin vene! Vroiam sa il bat, mai mult decat atat, sa ii fac rau oricaruia care i-ar fi castigat afectiunea.
Insa pentru toate acestea exista o solutie: daca Shery nu ma mai iubea, atunci nu-mi ramanea decat... sa o recuceresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu