Simona.

Daca nu era masa asta uriasa intre noi, jur ca o bateam! Fatuca asta rasfatata a indraznit sa spuna ca ea e adevarata logodnica a lui Junk?! Nu imi venea sa imi cred urechilor!
La inceput nu am crezut un cuvant, dar de ce se purtau toti atat de suspicios? Nu oi fi eu geniala, dar sunt totusi studenta la Jurnalism. Imi dau seama cand cineva minte, sau vrea sa-mi ascunda adevarul, altfel as fi inutila in profesia asta!
"OK... What's going on? Jay?" am intrebat. Desi engleza mea nu era la fel de buna ca a lui Shery, in niciun caz nu vorbeam la fel de prost ca Aida. Si daca nu ii raneam urechile, de ce se uita Jay asa de ingrozit la mine?
"Mir?"
"Molla! [Nu stiu!] Hey, I know her just a little better than you do."
De ce nu o cunostea Mir asa de bine?
"Why?"
"Because I joined the band about one month before Jun Ki Sunbae left. Man, the band rocked in the past! Until I came and ruined it!" spuse Mir privind in gol cu ochi de catelus, dar zambind sexy in coltul gurii ca un "mare dulau". Ce sexy era! Baiatul asta va fi al meu!
Ah! Stai! Am deviat de la subiect!
"Jay, if you don't tell me what's up with that bi... your sister... I'm gonna rip your..."
"Calm down! I would've understood your reaction if you were Shery, but you're not, so..."
"Just tell me already!"
"It's an arranged marriage. My parents and Jun Ki's parents want them to get married in order to do business together. When Jun Ki heard about that, he left to Romania, saying that he's gonna marry the one he loves, and not the one his parents want as daughter-in-law."
Se parea ca nu eram prea buna la mima, caci Jay nu intelesese din gesturile mele ca trebuia sa se opreasca din vorbit. Culmea, asa cum se intampla de obicei in viata, vestile rele vin pe neasteptate. Shery isi uitase geanta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu