Multiculturalism.

In fata mea se aflau, in toata splendoarea lor de muzicieni celebri asaltati de fane inebunite - membrii trupei Fly Together, cu chitarele in spate si 4 bagaje, toate carate de cel mai mic din trupa, maknae, cum i se zice in coreana, X. Era totusi norocos ca in trupa erau numai baieti si nu fete, altfel cu siguranta ca ar fi carat pe putin 8 bagaje.
"Chajatta!" imi spuse Jay.
Toti ma priveau. Prima data m-am uitat dupa Junk. Din obisnuinta probabil, cu siguranta NU imi era dor de el! Se pare ca fostul meu prieten era inca in Corea. In orice caz, nu era cu ei. Key parea plictisit, afisa o expresie cool, care imi spunea: "I was dragged here..."
Mir parea fericit ca isi va face prieteni noi, fiindca tot se uita in spatele meu, in camera. X gafaia de la efortul de a cara 4 bagaje(dintre care doar unul ii apartinea) pe scari, pana la etajul 2. Jay imi zambea cuceritor, nu ca sa ma cucereasca, ci pentru ca vroia ceva. Poate vroia sa isi ceara scuze pentru sora lui. Sau poate vroia sa ma convinga sa i-l las ei pe Junk. Oh, nu! Imaginatia bogata poate fi binecuvantare, dar si blestem. Uram sa mi-i imaginez pe Junk si pe Hee Jin impreuna. Am incercat sa ma detasez, sa le spun ceva.
"So... You were the ones causing all that ruckus in the hallway?"
"We were looking for you! We thought you'd recognize our awesome voices."
"Well, I can recognize your awful personalities..." le-am spus in gluma, zambind.
"I'm not trying to be rude but... what are you doing here? Why are you here?"
"Well, our manager Hyung said we should 'expand our horizons'. That's what we're doing. And we sure have expanded it, by going to the end of the world... We need your help!"
"What... Why?" am intrebat, in timp ce imi ziceam: "Doamne, sa nu fie ce cred eu..."
"Well... first of all, we need a place to stay, but the man at the entrance doesn't understand a word we're saying. He kept telling us: Pelecati! What does that mean?"
"Oh... it means 'go away'. You see, there aren't any rooms here. You have to fill in a form when the year starts and then, maybe, if you're lucky, you'll get one."
"Oh, shit! It's all X's fault!"
"Hey! Why is it my fault?" a intrebat X revoltat. "You wanted to see where Junk Hyung is living!"
"And you wanted to see N... ouch!" a spus Jay cand valiza lui i-a aterizat pe picior.
"Oh, sorry, I didn't see you!" s-a scuzat dulce si nevinovat X.
"Well... come on in, and we'll think of something." le-am spus baietilor, facandu-le loc sa treaca.
Le-am facut cunostinta cu Andra si Diana, apoi i-am servit cu cate un castron de cereale.
Jay si Mir, cu sarmul lor irezistibil, dar diferit, s-au facut destul de repede comozi si s-au imprietenit cu fetele.
Cand Tanya a iesit afara scuzandu-se si spunand ca trebuie sa dea un telefon, m-am pregatit sa mai pregatesc un castron cu cereale. Se parea ca urma sa avem inca un musafir.
Simona a ajuns cam in 20 de minute, insa sunt sigura ca nu drumul i-a luat cel mai mult timp, ci aranjatul. Arata impecabil, ca intotdeauna.
Inainte ca sa ajunga Simona, Tanya ii instruise deja pe baieti, spunandu-le:
"It's a romanian custom to kiss someone on both cheeks when you greet them. It's very rude if you don't do it!"
"I love romanian customs!" a spus Jay, zambind. "I promise next time I'll greet you with a kiss."
Cand a intrat Simona, Mir, fericit ca poate pune in practica ce a invatat, s-a dus sa o pupe. Jay si X la fel. Cand baietii l-au indemnat si pe Key sa faca la fel, el s-a uitat la Tanya si a spus:
"I don't trust you."
Eu am zambit aprobator la Key, insa el inchisese ochii. Era si normal sa fie obosit. De fapt cred ca toti erau obositi. Cum Tanya si Dida locuiau singure in camera, ne-am hotarat sa ne inghesuim toate 5 in cele 4 paturi din camera mea si sa le lasam provizoriu baietilor cealalta camera.
In timp ce baietii se pregateau sa se mute in camera lor, am primit un apel:
"Da, Nermy! Mergem la shopping? OK. Poate vin cu fetele. Bine, te pup!"
"Was that Nermy?" a intrebat X.
"Yeah, she wants to hang out. Oh, but you must be really tired..."
"Not at all!" a spus Jay, de data asta. "I heard something about shopping... We really need some stuff, like... toothpaste and... underwear... Can we come along?"
"Well... sure, if you want to."
"Great!" spuse Simona entuziasmata si timida in acelasi timp, stand la 2 metri de Mir insa aruncandu-i ocheade flirtoase(nici nu stiu daca asta e cuvant) de la distanta.
Mie, totusi, ceva imi mirosea ciudat... Si nu ma refer la sosetele murdare pe care le ascunsesem sub pat inainte sa intre baietii. Speram doar sa nu aiba legatura cu Junk.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu