Diana(Iarta-ma ca te ironizez, ma’ friend! :D)


Azi i-am spus lui Shery ca suntem prea nebune pentru lumea asta.
“Tu crezi ca lumea asta e normala?!”, mi-a raspuns.
Am vrut sa ma gandesc la asta, dar mi s-a parut un subiect prea complicat pentru mine, asa ca am lasat-o balta.
“Nu stiu, nu ma duce capu’.”, i-am raspuns.
“Diana…”
“Da?”
“Te cunosc prea bine ca sa mearga la mine scuza asta. Te duce capu’, nu te duce vointa.”
Are dreptate. Shery. Desigur, ea crede ca are intotdeauna dreptate, desi nu e asa. Am si eu dreptatea mea, uneori. Doar ca nu ma lupt pentru ea. Nu cu ea, cel putin. Ne stim de prea mult timp, asa ca am uitat de competitie. Oricum, de data asta chiar are dreptate.
De ce cred ca suntem prea nebune pentru lumea asta? Cred ca zodia e de vina! Da, astrele sunt de vina intotdeauna. Plutonia a spus ca atunci cand doua semne de foc se intalnesc, intr-unul din putinele cazuri cand nu se iau la paruiala(ati ghicit, noi suntem!), ia nastere o relatie extravaganta si puternica. Ca si cum s-ar intalni un vulcan islandic(cu erupții liniare de lave fluide, fără explozii), cu unul hawaian (cu erupții centrale liniștite de lave fluide). In cazul asta eu sunt cel hawaian, ca Shery cand erupe… crede-ma, nu e o priveliste “de vazut”.
Astazi mi-a povestit cum a fost in Corea. Am fost atenta primele 15 minute, pana a inceput sa repete acelasi lucru din nou… si din nou… si din nou…
Oricum, am retinut ideea principala. Desi nu era nimic la care sa nu ma fi asteptat. Shery s-a indragostit! Din nou. A cata oara pe anul asta? Nici nu mai tin socoteala. Cert e ca de data asta, el e “the one”. Mi-a aratat o poza. Am analizat-o: Brunet? Bifat! Privire misterioasa? Bifat! Inalt? Bifat! Chitara in spate? Bifat! OK! A trecut probele preliminare. E primul – din ultimul timp – cu care sunt de acord.
Partea proasta e ca i-a frant inima prietenei mele. De fapt si-a frant-o singura cand s-a intors acasa. Mai rau e ca singurele care au ramas sa strangem bucatile suntem noi, eu si Tanya.
Ne-a adus si cadouri!! Eu am primit o masca traditionala coreana, iar Tanya o cutie de bijuterii pictata manual, plus gustari coreene(cu termen de valabilitate mai mare). Ca sa fiu sincera, as fi avut nevoie de o cutie noua pentru bijuterii, dar stiu ca Shery le-a luat cu intentie buna, asa ca nu am zis nimic. Cu toate ca ea ar fi zis daca era in locul meu. Vad eu cum fac schimb cu Tanya mai tarziu.
Va urma!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu