Aida.


Azi am iesit cu George. A fost asa de romantic! Mi-a spus ca nu are ochi decat pentru mine. Dar daca ma gandesc bine, eu stateam cel mai aproape de el, iar el nu vede asa de bine la distanta. Shit! Acum ca mi-am adus aminte de asta, nu mai pare asa de romantic. Eu mi-am spus de multe ori: Aida, nu mai gandi! De obicei ascult de mine, dar acum nu stiu ce m-a apucat.
Cand m-am intors eu acasa, fericita, abia asteptam sa ii povestesc lui Shery fiecare detaliu. Intru in camera si ce credeti ca gasesc acolo? Un chinez! Unul din aia care vorbeste: “Cing ciong ciomo cling!”. Am vrut sa fac un pic misto de el, dar privirea amenintatoare a prietenei mele m-a oprit de cand am deschis gura. Asa ca am inchis-o la loc, apoi m-am intors cu spatele ca sa ii arunc subtil o privire de genul: “Cine e constipatul?” (si asta nu o zic cu vreo ura rasiala, ma gandesc doar ca pentru ca mananca mult orez… ma intelegeti). Acum aveam mai multe lucruri de vorbit cu Shery intre patru ochi: primul era intalnirea cu George, cel de-al doilea(si mai neimportant) – chinezul. Asa ca m-am prefacut obosita si am dat afara a sasea pereche(sau, ma rog, cum avea ochii mici… jumatate de pereche) de ochi. Am mai facut conversatie cateva minute, apoi am inceput sa “sforai”. Sa sforai ingrozitor de tare, binenteles, ca sa se simta omul.
Am auzit usa inchizandu-se, asa ca mi-am permis sa deschid un ochi. Liber! Am facut cate un frappe pentru mine si Shery si am asteptat sa se intoarca. Nu a trebuit sa astept prea mult.
“Fata, povesteste-mi ce s-a intamplat!”
“Stai asa sa imi trag sufletul, ca nici mie nu imi vine sa cred!”
Pai pareai cam tensionata, de-aia m-am gandit sa te scap de el.” Mint. Nu de-aia. George… George… Georgeee!
“Ai dreptate. Pentru prima oara de cand l-am cunoscut imi doresc sa fim in tari diferite.”
“Ce nu-ti vine sa crezi? Ca a venit chinezul dupa tine?”
“Ca m-a cerut de nevasta.”
“Ca ce?” Si ziceam ca eu am ce povesti.
“Nu stiu… Probabil ca e de vina diferenta culturala. Multi dintre prietenii lui de aceeasi varsta sunt casatoriti deja. Poate ca nu vrea sa ramana in urma.”
“Ciudat. Daca George ar locui acolo, oare m-ar lua deja de nevasta?”
“Nu.”
“De ceeeeee?”
“Decat o nevasta ca tine, mai bine…”
“Mai bine ce?” Nu prea vroiam sa aud continuarea. Shery urma sa faca iar misto de “ignoranta” mea, cum spusese profu’ de filosofie in liceu.
“Mai bine… sa vorbim despre intalnirea cu George.”
Stia ea cum sa ma ia ca sa nu ma supar. Si doar asta era subiectul la care vrusesem sa ajung toata seara.
“Fata, sa iti povestesc ce am patit. Mergeam eu cu George, tinandu-ne romantic de mana, cand apare pe strada o pitipoanca din aia cu botu’ roz. Ma uit la ea, apoi ma uit la George al meu si vad cum i se maresc pupilele. Si ii zic:
- Iubitule, iti place fufa aia?
- Nu, iubito, nu stii ca mie imi plac fetele scunde, crete si satene?
Si i-am zis:
- Atunci o sa ma vopsesc si imi pun parul pe bigudiuri. Si o sa ma spal de patru ori pe zi.
Si m-am suparat. Normal ca m-am suparat! Barbatii sunt cei mai nesimtiti! Apoi, a vrut sa ma impace si mi-a zis:
-Iubito, tu stii ca esti cea mai minunata femeie…
Si m-am bucurat asa de tare, ca l-am luat in brate. Pana am auzit ce mi-a soptit la ureche:
-…cand taci.
Dar s-a revansat cand mi-a facut cea mai mare surpriza. M-a dus acasa sa mi-o prezinte pe mama lui. Bine, mi-a aratat-o doar de la balcon, dar tot e un progres, nu? Gandacelul meu!”
“Parca era molusca…”
“Hello! Asta era ieri!”
Imi aprind si eu o tigara ca omu’, cand o aud pe Shery:
“Aida, ieri mi-ai zis ca de maine te lasi de tigari!”
Ups! Uitasem vrajeala asta.
“Pai da. De maine!”

Va urma!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu