Saved by the… friend.


S-a zis cu teoria mea despre “Dragostea se cladeste in timp.” si “Relatia noastra” care evolueaza “treptat”. Pentru o relatie de cateva luni, logodna era totusi o treapta prea mare. Era ca si cum ai pune un copil care de-abia a invatat sa mearga sa urce pe scari.
Norocul meu a fost ca s-a intors Aida. Cine e Aida? Este colega mea de camera, una dintre putinele prietene care mi-au ramas din liceu. In acelasi timp, este cea mai nebuna prietena a mea, cea mai non-comformista si care glumeste tot timpul.
“Cine e el? Hai, oricum nu conteaza, afara ca vreau sa ma culc!”
“She said she needs to go to sleep, so you should go.”
“Aaa, nu vorbeste romana? Ai hev a biutiful aii!”
“Just one?” rase Junki.
“Ies. Bicaz onli uan iz biutiful and zi azar uan mi-a curs.”
“What is miacurs?”
Eu si cu Aida am inceput sa radem primele. Junki, desi nu intelesese ultimul cuvant, si-a imaginat ca e ceva haios si a inceput si el sa rada.
Radeam cu totii. Si am tot tinut-o asa vreo 5 minute. Tensiunea de dinainte se risipise. Cand m-am oprit din ras, aproape ca am inceput sa plang.
“My tummy aches because I laughed too hard!”
“Eee, razi tu razi, da’ nu e rasul tau, de-aia te doare!” spuse Aida in gluma.
“Ba da, e rasul ei ca il sitiu ie-u!” raspunse Junki.
“Deci stii romana!” se mira Aida.
“Just a bit. Shery uses this phrase all the time, so I know it.”
“Eniuei, taim tu gau tu slip, sau bai-bai!”
Aida avea un accent ciudat, asa ca am inceput sa radem din nou de accentul ei.
Ne-am dat seama ca vorbea serios cand a inceput sa sforaie, asa ca am iesit pe hol sa ne luam la revedere.
“Will you think about what I said?” mi-a spus el, inainte sa plece.
“I will, I promise. Where are you staying at?”
“La camin. That’s what they call it.”
“Me too. This is a 'camin'.”
“It’s nearby… Guess we’ll see each other often enough.”
Era prima oara de cand il cunoscusem cand imi doream sa nu ne vedem prea curand.
Cand m-am intors in camera, Aida nu mai dormea. De fapt, cred ca nici nu adormise cu adevarat. Sforaiturile alea erau prea puternice chiar si pentru ea.
“Fata, povesteste-mi tot!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu