Vlad. (pe principiul: Baietii vorbesc putin, mai ales la 15 ani.)

Va mai amintiti de fratii telecomanda? Da, da, aia cu "Caut o prietena si nu gasesc! Toate fetele sa apeleze la mine!". Ei bine, cam asa sunt eu: Vlad Petreanu. 15 ani. Frumos. Destept. Sportiv. Dar singuuuuur, atat de singuuur. Chiar nu stiu care e problema mea. Sorumea si cu prietenele ei imi spun ca sunt prea mic. Nu-i adevarat! Sunt atatia tipi de varsta mea care au la gagici de nu le fac fata. Eu de ce nu am?! De fapt, s-ar putea sa stiu care e problema...
Acum doua luni, dupa lungi insistente, am convins-o pe Shery sa imi faca si mie rost de o prietena, asa ca mi-a prezentat o fata. Era o colega de-a lui Nermy. Mi-a placut de ea, la prima vedere, ce sa zic. Arata OK, nu era pitipoanca, thank God, spre deosebire de majoritatea fetelor pe care le cunosc. Dar nu stiu... parca ceva nu a mers. Oi fi eu prea pretentios? Hm, nu cred... Ele nu sunt suficient de bune! Da, e vina lor!
In fine, nu prea se cade sa vorbesc eu acum de fete, cu Shery in... starea in care e. Ce-i mai rau e ca, cu toata  harababura asta, m-am procopsit si cu o prietena. In momentul asta as fi fericit daca ar fi vorba de oricine altcineva! Fie ea si pitzi! Cine s-ar fi gandit la o situatie atat de absurda?!

Un comentariu:

  1. ma bucur :) vrei sa iti fac cunostinta cu vladutz? ca cauta si el o prietena si nu gaseste ;))

    RăspundețiȘtergere