DongHo( a.k.a. X).

Frate! This Vlad dude is obsessed! Nu stiu ce ii veni... Ma tot urmareste, cica vrea sa il invat sa agate fete. And what kind of expression is that, anyway?! Ce, le pescuiesti? Cum adica sa le agati? Il inteleg ca vrea si el o prietena, sau "cauta si nu gaseste", cum zice el, dar totul are o limita.
Vreo doua ore s-a rugat de mine sa il invat "tehnici de cucerire", pana am cedat, si ca sa scap de el i-am promis ca o sa il invat. Cum sa-mi treaca prin cap ca asta o sa ma urmareasca peste tot acum, luandu-si notite despre tot ce fac. Si in plus, nici nu cred ca sunt in masura sa il invat. Adica, OK, am avut parte de destule "flirturi", ca sa le zic asa, dar in momentul asta nu prea mai am incredere in abilitatile mele. Asta pentru ca tipa pe care o plac acum m-a bagat in "the friend zone". Si stim cu totii ca odata bagat acolo nu mai iesi in veci!
E numai vina lui Shery. OK, stiu ca ar trebui sa am ceva respect pentru bolnavi, dar tot sunt suparat pe ea. Cand o sa isi aminteasca de mine, atunci o sa pot sa ii reprosez lucrurile astea.
In loc sa ma invete ea romana, like a good noona [noona=sora mai mare, prietena mai mare in coreana], ce s-a gandit ea... Sa ma ajute sa imi fac doi prieteni noi: pe Vlad, asta mic si enervant, si pe Nermy, singura fata care m-a refuzat vreodata. Bine, nu stiu daca a fost un refuz propriu-zis. Eu i-am zis:
"Do you want to go out with me?"
Si ea mi-a raspuns:
"Sure, let's go out, it's hot in here."
Apoi a inceput sa imi spuna cat de bine ii pare ca poate sa isi faca prieteni noi si sa imi explice mie cat de cuuuute e Jay hyung [hyung=frate mai mare, prieten mai mare in coreana]. Dupa care m-a pus sa ii povestesc totul despre el.
Acum daca ma gandesc mai bine, si Vlad e de vina! Dupa ce s-a prezentat, in loc sa ma invete romana cum l-a rugat Shery, m-a lasat pe mainile lui Nermy si s-a dus sa se uite dupa fete prin mall.
Se pare ca Vlad asta nu e totusi asa de rau cum credeam. Astazi mi-a zis ca nu vrea sa faca neaparat rost de o prietena, oarecare. Ii place si lui o fata. Poate totusi nu suntem atat de diferiti precum credeam. Asa ca i-am zis:
"Te ajut! But from now on, you'll call me hyung."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu