Diana.

Am o veste buna si una proasta. pe care o vreti prima?
Ei bine, daca nu va hotarati, aleg eu: aia buna, ca sa incepem optimist: Shery e bine. Sau ma rog... cat de bine se poate in conditiile de fata. Dar cu ce ne ajuta pesimismul?! A iesit din coma de doua zile. De cand s-a trezit, nu se opreste din vorbit. Mananca normal, sau daca e sa fiu sincera, mai bine decat in mod normal (Doar e o "adolescenta" de 15 ani, nu? E in crestere...). Nu, nu asta era vestea proasta. In momentul de fata, faptul ca se crede de 15 ani este cea mai mica dintre problemele mele. Problema mea e ca s-a indragostit! Si ar fi bine daca, uitand de problemele cu Junk, sa se fi indragostit din nou de el! Dar lui Shery, cea de 15 ani, nu ii plac barbatii de 23 de ani. Oh, nu! Normal ca nu! Cand eram in generala, lui Shery ii placeau numai tipii de aceeasi varsta cu ea, sau mai mici cu un an. Niciodata nu s-ar fi uitat la un tip mai mare. Din fericire, cand am ajuns la liceu, a inceput sa ii vada si pe cei cu pana la 2 ani mai mari decat ea. Insa 23 de ani?! 8 ani diferenta? Trebuia sa recunosc ca era cam mult.
Acum imaginati-va camera lui Shery cand s-a trezit. Ii avem asa: pe Junk, Mir, Key, X, Jay, Vlad, toti adunati in jurul patului ei, intreband-o, fiecare pe limba lui, cum se simte. Orice fata de 15 ani s-ar simti flatata! Si dintre atatia baieti superbi, frumuseti asiatice, ea a facut cea mai proasta alegere posibila: l-a ales pe cel care a intrebat-o primul, pe cel care s-a asezat pe patul ei si i-a zis:
"Shery, esti bine?"
Il urasc pe frati-mio! Vlad, o sa te omor intr-o zi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu