Vlad.

Azi am aflat ca chinezii aia sunt mari vedete pe la ei pe acolo. Wicked! Ei trebuie sa stie totul despre cum se agata fete! Dintre toti cei de acolo, am gasit unul care vorbea romana cat de cat bine si era de varsta mea. Il chema... nu mai stiu exact cum il chema(ca doar stiti ca astia au nume din alea complicate)... Oricum, toata lumea ii zicea X, asa ca l-am strigat si eu tot X.
M-am dus la magazin, am luat o bere, apoi l-am abordat. Sau "apostat", da' fara bata.
"Bem o bere?" i-am zis, cat mai smecher. Pentru favoarea pe care vroiam sa i-o cer trebuia cel putin sa dau impresia ca sunt un tip cool.
Tipul s-a uitat la mine ciudat, iar apoi mi-a raspuns, intr-o romana perfecta(Wow!):
"Am 17 ani. Nu am voie sa beau alcool."
Vrei sa spui ca tipul asta avea succes la fete? Come on, man! (a se citi man, ca in romana) Era un mama's boy!
Am vrut sa fac putin misto de el, insa norocul lui ca tocmai atunci i-a sunat telefonul.
"Hello!" a raspuns el, pe un ton moale. Probabil ca era maica-sa, il verifica. "We broke up ages ago, Anne! Get over it! And delete my number, now!"
OK, schimbam abordarea. Tipul asta chiar stia sa se descurce cu fetele. De acum incolo, aveam de gand sa fiu ucenicul lui. Vroiam sa invat tot ce se putea de la el. Vreau gagicaaaaaaaaaaaaa!
"Vroiai sa imi ceri ceva?"
"Da! Cum ti-ai dat seama?"
"Come on, man!" (a se citi man, ca in engleza)
"Ma inveti sa agat gagici?" am intrebat, ranjind.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu