Junk.

Operatiunea "Cucereste-o pe Shery" a inceput! E o operatiune destul de complexa, avand in vedere faptul ca nu pot sa ii spun nimic despre trecutul nostru. Insa, asa cum am reusit prima data voi reusi si a doua oara! Pana la urma, acum eram avantajat: stiam totul despre Shery. In plus, prietenele ei erau de partea mea. Nu aveam cum sa nu castig!
M-am certat cu Jay. Stiu ca e cel mai bun prieten al meu, dar e un nesimtit! Dupa ce ca am destule pe cap, ma mai enerveaza si el cu discursurile lui misogine. Mi-a zis:
"Eu in locul tau nu as lua-o de la zero pentru nimeni. Dupa ce ca te-ai chinuit deja odata ca sa o cuceresti, trebuie sa faci asta din nou?! Nu te inteleg! Eu in locul tau mi-as gasi alta gagica si mai buna si..."
Dar n-a mai apucat sa continue, pentru ca i-am dat un pumn. Apoi i-am urat sa se indragosteasca la nebunie de o fata care nu o sa ii dea nicio atentie. A inceput sa rada, spunand ca asa ceva nu se va intampla niciodata.
"Never say never, ma friend!"
Desi eram foarte nervos, cand am vazut-o pe Shery mi-a trecut toata supararea. I-am cumparat florile si dulciurile preferate si i le-am oferit. Ma asteptam sa fie surprinsa, sa zica ceva de genul:
"Wow! Pentru mine? De unde ai stiut ca sunt preferatele mele?"
Ei bine, nu a fost asa. Mi-a multumit, apoi le-a asezat pe noptiera.
"Tu... cine esti? Nu ne cunoastem, nu?"
"Nu cred," am mintit eu. "Sunt prieten cu... cu DongHo... adica X, daca iti amintesti de el. A fost la spital cand te-ai trezit."
"Ah, da! Cum sa nu imi amintesc de X? Si... sunteti prieteni buni? Adica, il cunosti bine? Spune-mi cate ceva despre el!"
Oh, nu! Se parea ca nu puteam sa plec de langa Shery o clipa, pentru ca atunci cand plecam se adunau toti baietii in jurul ei... Enervanti ca tantarii!
Nici nu mi-am dat seama cand ciocolata pe care inca o mai aveam in mana a devenit praf de cacao...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu